Grupa Gastromall ruszy z nowym projektem franczyzowym

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2013 20:32

Grupa Gastromall ruszy z nowym projektem franczyzowym

W pierwszym kwartale przyszłego roku wystartuje nowy koncept gastronomiczny Grupy Gastromall, który prowadzony będzie w formule franczyzy.

Grupa Gastromall, posiadająca sieć restauracji samoobsługowych, w 2013 roku postawiła na rozwój swojej flagowej marki - restauracji Olimp. Otwarte zostały 3 restauracje własne w Krakowie (Enterprise Park, Green Office, CH Krokus) oraz 2 franczyzowe (Galeria Solna w Inowrocławiu oraz Poznań Główny City Center). W chwili obecnej sieć Olimp liczy 17 punktów w tym 11 własnych i 6 franczyzowych. Kolejne umowy są w fazie negocjacji.

Z początkiem nowego roku ruszy specjalna platforma ułatwiająca partnerom biznesowym grupy oraz franczyzobiorcom prowadzenie lokali i ich zarządzanie. W 2013 r. wdrożony został projekt Karta Klienta Grupy Gastromall o funkcjach karty rabatowej i pre paidowej. Obecnie kart używa ok. 25 tys. klientów.

Jak czytamy w komunikacie, firma pozyskuje fundusze unijne. Po raz czwarty z kolei jest beneficjentem konkursu w ramach MRPO 2007-2013. Dotacja przeznaczona zostanie na rozwój inicjatywy pod nazwą Krakowski Klaster Gastronomiczny. Będzie to kooperatywa mająca na celu produkcję żywności prozdrowotnej i funkcjonalnej dla branży HoReCa.

W przyszłym roku planowane są nowe otwarcia najbardziej rozpoznawalnych marek Olimp oraz LOVIT Lodowa Manufaktura, a także wdrażanie nowych projektów multimedialnych oraz akcji wizerunkowych.

Oprócz marki Olimp Grupa Gastromall jest właścicielem innych brandów: Lovit, Cesare Ristorante, Point Frappe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane