Grupa Kościuszko M2B chce wchodzić do sieci

Autor: Puls Biznesu 31 lipca 2017 09:17

Grupa Kościuszko M2B poszerza portfolio o gotowe dania obiadowe i chce wejść z nimi na półki sklepowe. Rozmowy trwają. Choć nadal rozwija dwie restauracje w centrum Krakowa, nie planuje inwestować w sieć restauracji - podaje Puls Biznesu.

Jan Kościuszko, twórca Polskiego Jadła i Chłopskiego Jadła, nie chce wracać do sieci restauracji. Doradza za to Grupie Kościuszko M2B, współtworzonej przez swojego syna - Michała Kościuszkę. 

Jak podaje Puls Biznesu, grupa była do tej pory mało widoczna dla konsumentów - dostarczała m.in. hot-dogi i bułki z nadzieniem do stacji benzynowych oraz pierogi i zupy do lokali gastronomicznych. Teraz chce dotrzeć do sieci handlowych. Poszerza portfolio o dania gotowe. Po wakacjach ma także ruszyć sklep firmowy w centrum Krakowa.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,58

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane