Grupa LEW inwestuje w mobilne kanały sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2013 14:23

Grupa „LEW'', będąca dostawcą doładowań telefonicznych i płatności kartowych, inwestuje w mobilne kanały sprzedaży. Grupa przejęła portal doładowania.pl oraz stała się znacznym udziałowcem MPay S.A. Uzupełnieniem oferty Grupy jest rozwój sieci franczyzowej Dobrych Punktów Finansowych, integrujących w sobie usługi Grupy.

- Wykorzystujemy bieżące trendy na rynku do dywersyfikacji kanałów sprzedaży. Intensywnie stawiamy na kanał internetowy i mobilny. Stąd akwizycje, które mają zapewnić nam znaczącą ekspozycję B2C. Zarówno doładowania.pl jak i MPay S.A. to dla nas dopełnienie dotychczasowej oferty i liczne synergie, które planujemy osiągnąć - powiedział Andrzej Basiak, prezes zarządu Grupy „LEW".

- Obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży naszych usług w kanale e-commerce, a ostatnie przejęcia zwiększają znacznie skalę naszego biznesu i pozwalają nam na sprzedaż nowych usług, w tym płatności mobilnych- dodaje Andrzej Basiak.

Firma zakupiła domenę doladowania.pl, która posiada ponad 100 tys. odsłon miesięcznie. Oferuje doładowanie konta telefonu przez Internet lub wykorzystując aplikację mobilną. Obecnie firma prowadzi rebranding strony, której start w nowej odsłonie planowany jest na najbliższe tygodnie.
Ponadto Grupa LEW od 1 września br. jest właścicielem franczyzowej sieci Dobrych Punktów Finansowych, która obecnie liczy 117 punktów obsługi klienta. DPF umożliwia klientom ostatecznym płatność za rachunki bieżące (np. woda, telekomunikacja, telewizja, etc.) i przekazy pieniężne. Ponadto w Dobrych Punktach Finansowych klienci mogą dokonywać zakupu m.in.: doładowań  pre-paid i kart startowych wszystkich operatorów telefonii komórkowej, międzynarodowych przekazów pieniężnych oraz ubezpieczeń. Wkrótce zostanie uruchomione pośrednictwo w sprzedaży taniej energii elektrycznej i produktów kredytowych.

Grupa LEW prowadzi swoją działalność na terenie całego kraju. W ramach marki Dobry Punkt posiada ponad 10 000 terminali zlokalizowanych w całej Polsce, a co 1 sekundę realizuje na nich transakcje dla usług doładowań telefonów pre-paid oraz płatności rachunków. W 2012 roku Grupa sprzedała: ok. 15 mln sztuk doładowań elektronicznych, 8 mln sztuk kart zdrapek oraz 550 tys. sztuk starterów, a łączny przychód firmy ze sprzedaży wyniósł w ub. roku 295 mln zł.
Grupa LEW jest partnerem wszystkich obecnych na rynku operatorów telefonii komórkowej, a jej najwięksi klienci to, m.in. Eko Holding, Pepco, RTV-EURO-AGD, Nasz Sklep, Piotr i Paweł, Polskie Sklepy Razem, sklepy Społem, hurtownie FMCG oraz wiele innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.