Grupa Redan uruchamia pierwszy internetowy dyskont odzieżowy

dlahandlu.pl 21 maja 2014 22:12

Grupa Redan uruchamia pierwszy internetowy dyskont odzieżowy

Należąca do Grupy Redan, spółka Adesso, właściciel dyskontowej sieci TextilMarket, uruchomiła pierwszy w Polsce internetowy sklep dyskontowy txm24.pl. Nowy kanał dystrybucji zapewni dotarcie z ofertą dyskontową do nowej grupy klientów - preferujących zakupy on-line i mieszkających w miejscowościach, do których stacjonarna sieć TextilMarket jeszcze nie dotarła.

- Pierwsze wyniki są obiecujące i pokazują, że stworzone mechanizmy oraz kompletność oferty spełniają założone cele. Aktualnie w stałej ofercie mamy ponad 6 tys. artykułów i w krótkim czasie chcemy podwoić tę liczbę - powiedział Lech Przemieniecki, prezes zarządu Adesso SA.

Dyskonty stacjonarne TextilMarket oferują swoim klientom na co dzień wybór odzieży i akcesoriów dla całej rodziny.

W Mysłowicach, gdzie znajduje się magazyn centralny sieci TextilMarket wydzielony został dedykowany obszar magazynowy o powierzchni 1,5 tys. mkw., który umożliwia przechowanie blisko 100 tys. sztuk towaru.

Sklep txm24.pl w dużej mierze wykorzysta infrastrukturę i doświadczenie Grupy Redan wypracowane przez e-sklep prowadzony dla segmentu modowego. Przy budowie strony txm24.pl bazowano na rozwiązaniach systemowych Unity - funkcjonalności stosowanej na platformie topsecret.pl.

- W najbliższym czasie skoncentrujemy się na udoskonaleniu sklepu txm24.pl. Nasze plany obejmują m.in. rozszerzenie asortymentu o towar outletowy, uruchomienie działań marketingowych, jak pozycjonowanie, Adwords i promocja poprzez gazetki oraz umożliwienie klientom odbioru zamówień w blisko 300 sklepach TextilMarket - dodał Lech Przemieniecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane