Grycan przeznaczy na inwestycje nawet kilkanaście milionów zł

www.portalspozywczy.pl 25 marca 2015 09:48

Sieć lodziarni pod marką Grycan - Lody Od Pokoleń na koniec ubiegłego roku liczyła blisko 130 punktów. Jest wielce prawdopodobne, że w 2015 r. rozrośnie się nawet do 150 lokali, biorąc pod uwagę, że spółka ma już podpisanych 18 nowych umów, a do końca roku liczba ta niemal na pewno wzrośnie.

Firma Lodziarnie Firmowe, do której należy marka Grycan, w ostatnim czasie zmodyfikowała nieco swoją strategię rozwoju. Do tej pory rozwijała się głównie w oparciu o centra handlowe, lokując w nich swoje punkty. Teraz spółka zdecydowała się na ekspansję poza te obiekty - zaczęła otwierać większe lokale przy prestiżowych ulicach miast. Koncept tych placówek różni się nieco od dotychczasowego.

- Wychodzimy z lokalami w miasto, co jest dla nas troszeczkę novum. Mieliśmy co prawda już kilka punktów wolnostojących, ale teraz nasza strategia rozwoju zakłada, że będziemy częściej otwierać większe punkty, poza galeriami handlowymi, w nowym modelingu, z poszerzonym asortymentem - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny spółki Lodziarnie Firmowe.

Nie oznacza to wcale, że marka Grycan zamyka się na dalszy rozwój w centrach handlowych. Jak dowiedzieliśmy się od dyrektora generalnego firmy, stawianie lodziarnio-kawiarni przy prestiżowych ulicach nie będzie priorytetem, lecz "równoległą cześcią strategii rozwoju". Nie sposób jednak nie zauważyć, że potencjał do dalszej ekspansji Grycana w centrach handlowych jest w naturalny sposób ograniczony liczbą działających tego typu placówek w Polsce. Choć co roku otwierane są w naszym kraju kolejne galerie handlowe, to jednak dla firmy gotowej już teraz na uruchamianie ok. 20 punktów rocznie, możliwości rozwoju w ten sposób powoli się kurczą.

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl od Marcina Snopkowskiego, nakłady inwestycyjne Lodziarni Firmowych w tym roku wyniosą od kilku do kilkunastu milionów złotych, co jest poziomem mniej więcej takim, jak przed rokiem. Spółka liczy m.in. na to, że do końca roku uda jej się sfinalizować budowę nowej hali magazynowej w Majdanie pod Warszawą. Obiekt ten będzie miał powierzchnię ok. 1,5 tys. mkw.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane