Grywalizacja elementem motywowania załogi Polomarketu

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2017 12:56

Sieć supermarketów POLOmarket zaprosiła swoich pracowników do udziału w wyprawie PoloCup – projekcie opartym na grywalizacji. Jego celem jest połączenie celów biznesowych z zabawą.

„Wrzesień 2017 roku. Słońce przejęło kontrolę nad burzowym niebem, wieje delikatny wiatr, aż chce się podejmować nowe wyzwania. Taka pogoda to najlepszy impuls, żeby działać na pełnych obrotach. Liczne statki wyruszyły do dalekiej Krainy Giebni i Kłobucka, zamorskiego Centrum Logistycznego POLOmarketu, aby zaopatrzyć się w produkty niezbędne do funkcjonowania każdego sklepu. Los fregat leży w Waszych rękach! Postarajcie się, żeby wszystkie załogi bezpiecznie dotarły do celu podróży. Łapcie wiatr w żagle i z powodzeniem realizujcie grywalizacyjne założenia. Ahoj!”
Tymi słowami rozpoczęła się wyprawa PoloCup, kreatywny projekt Employer Branding, włączający elementy grywalizacji. Trwać ona będzie 26 tygodni. W tym czasie członkowie załóg, czyli pracownicy sklepów, realizując poszczególne zadania, zdobywać będą dukaty, które umożliwią uzyskanie awansu w grze oraz otrzymanie nagrody lub indywidualnego przywileju. Dzięki zdobytym przywilejom codzienna praca może okazać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Na zdobycie kolejnych portów pozwoli przede wszystkim praca zespołowa.
- PoloCup to jeden z elementów naszej strategii Employer Branding. Poprzez grywalizację włączamy w proces zarządzania i motywowania pracowników mechanizmy znane z gier. Dzięki temu nasze codzienne obowiązki, które z biegiem czasu mogą wydawać się dla nas monotonne, zyskują ponownie na znaczeniu i sprawiają nam przyjemność - mówi Natalia Rapczyńska, kierownik działu rekrutacji i Employer Brandingu w POLOmarkecie.
- Dzięki grywalizacji angażujemy pracowników, zwłaszcza tych najmłodszych - z pokolenia Y i Z, którzy na co dzień żyją w świecie technologii, a dobra atmosfera motywuje ich do pracy. Biorąc udział w zabawie, możemy również wspólnie świętować 20 lat naszej firmy - dodaje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie, odpowiedzialny z zespołem za kreację i komunikację projektu.
- Projekt PoloCup jest autorskim pomysłem naszej firmy i efektem pracy działów analiz i controllingu, HR, marketingu oraz IT. Kluczem do powodzenia projektu było, poza odpowiednią fabułą, analityczne zaprojektowanie zasad zabawy oraz bieżące raportowanie jej wyników - komentuje Robert Mrowiński, dyrektor działu controllingu w POLOmarkecie, koordynator całości projektu od strony operacyjnej.
Do współpracy przy projekcie został zaproszony także Paweł Tkaczyk - ekspert w dziedzinie marketingu, budowania marki i grywalizacji oraz autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Companion.pl 2017-11-23 09:52:34

    Wykorzystanie mechaniki gier do osiągnięcia realnych zmian jest coraz częściej stosowane w firmach, którym zależy na rozwoju. Grywalizacja angażuje pracowników dzięki czemu wzrasta ich motywacja oraz chęć do pracy. Obecnie nie można opierać zwiększenia sprzedaży tylko na premiach czy innych dodatkach pieniężnych do wynagrodzenia pracowników. Uczestnictwo w takich systemach ma charakter dobrowolny, dlatego jest miłą alternatywą dla np. przymusowych wyjazdów integracyjnych. Doceniony pracownik, dla którego praca jest ważna zyska jeszcze większą motywację do dalszej pracy nad efektami sprzedaży.

  • leon 2017-10-23 15:46:18

    Płace ludziom podnieście a nie, że mikser u was na magazynach zap...ierdala za grosze na własnej działalności, nawet już Ukraina u was pracować nie chce, szmaciarze.....

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane