Grześki z loterią i kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 29 lutego 2016 14:19

Grześki z loterią i kampanią reklamową Marka Grześki organizuje loterię z nagrodami, fot. mat.pras.

1 marca, startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tys. złotych.

Na wielbicieli chrupiących wafelków czeka: 61 wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, 61 kamer GoPro Hero i 6 100 biletów do Multikina.

Promocją objęte są miliony wafelków marki Grześki w specjalnych opakowaniach, zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji należy dokonać zakupu produktu loteryjnego oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie www.dzieckuodmowisz.pl.

Loteria „Dziecku odmówisz?” uzyska silne wsparcie reklamowe. Działania obejmą: telewizję, Internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD, Facebook i Instagram. Grześki otrzymają także pełne wsparcie handlowe w punktach sprzedaży (materiały POSM, ekspozycje, bilbordy). Kampania potrwa do końca kwietnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane