GS1 Smart Search pozwala na zmniejszenie współczynnika odrzuceń

Autor: dlahandlu.pl 12 lipca 2017 09:25

Z raportu organizacji GS1 wynika, że dzięki implementacji standardu GS1 SmartSearch witryna internetowa zyskuje zwiększenie liczby użytkowników, zwiększenie liczby odsłon i zmniejszenie współczynnika odrzuceń.

„Każda standaryzacja zwiększa efektywność w osiąganiu zamierzonego celu. Nie ma potrzeby przekonywać nikogo, że obecność w Google jest kluczowa dla krwioobiegu każdego współczesnego biznesu, szczególnie tego spod znaku „e”. Obligatoryjne numery GTIN, które mają unormować obecność produktu w usługach promowanych przez Google, to następny krok – komentuje raport Mariusz Wesołowski, ekspert ds. e-commerce.

Do pilotażowego wdrożenia standardu GS1 SmartSearch zgłosiło się kilkanaście polskich sklepów internetowych, a do badania zostało wyselekcjonowanych pięć z nich. Kluczem do wyboru sklepów była ich różnorodność pod względem branży, wielkość, struktura ruchu czy oprogramowania.

Reprezentowane kategorie produktowe:
⦁ odzież i obuwie
⦁ artykuły spożywcze
⦁ kosmetyki
⦁ artykuły dla dzieci
⦁ meble
W ramach wdrożenia uzyskano m.in. wzrost liczby odwiedzających o 240 proc. przy zmniejszonym o 12 proc. współczynniku odrzuceń.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    7,06

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane