Guillaume de Colonges otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2017 10:00

Guillaume de Colonges otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Carrefour Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński. Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, natomiast stanowisko Dyrektora Operacji polskiego oddziału Carrefoura zostało powierzone Ronanowi Martin. Sekretarzem Generalnym firmy pozostaje Robert Noceń.

Zgodnie z decyzją Alexandra Bomparda, Prezesa i Dyrektora Generalnego Carrefour, Guillaume de Colonges objął funkcję Dyrektora Wykonawczego na Europę Północną i Wschodnią, a także Dyrektora Operacyjnego Carrefour w Belgii. Jednocześnie Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, które piastuje od 2014 roku.

W drugiej połowie września prezes grupy Carrefour Alexandre Bompard powołał Komitet Wykonawczy, w skład którego wchodzą zarówno obecni menadżerowie, jak i osoby z zewnątrz, o „nowych horyzontach, które uzupełniają zarząd wiedzą fachową”.

Utworzenie tego zespołu jest krokiem, który ma pomóc w lepszym zarządzaniu grupą. Pierwszym zadaniem zespołu będzie określenie i wdrożenie planu przekształceń w grupie.

Zespół liczy łącznie 14 członków, skupionych wokół osoby Alexandre Bompard. Pięć z nich odpowiedzialnych jest za poszczególne rynki i obszary geograficzne: Pascal Clouzard odpowiada za rynek francuski, a Guillaume de Colonges, obecny prezes Carrefour Polska, za rynki Północnej i Wschodniej Europy, w tym: Belgię, Polskę i Rumunię. Ponadto, będzie on bezpośrednio odpowiedzialny za operacje Carrefour w Belgii. 

W trakcie swojej pracy w polskim oddziale Carrefour Guillaume de Colonges wdrożył stabilną i długofalową strategię omnikanałowości. Uruchomione zostały nowe kanały sprzedaży przez Internet, dowodząc pozycji Carrefour jako lidera innowacji na rynku wielkiej dystrybucji w Polsce. Rozwijana była także sieć tradycyjnej sprzedaży: sklepów i centrów handlowych, poprzez otwieranie nowych punktów sprzedaży i modernizację już istniejącej infrastruktury. Również oferta handlowa Carrefour została poszerzona o nowe koncepty i gamy produktów. Te wszystkie zmiany, mające tak istotny wpływ na doświadczenie zakupowe, zostały zakomunikowane klientom za pośrednictwem kampanii marketingowej z udziałem Napoleona, która miała duży wpływ na wzmocnienie pozytywnego postrzegania sieci w przestrzeni publicznej.

W związku z nowymi obowiązkami Dyrektora Wykonawczego Guillaume de Colonges powierzył stanowisko Dyrektora Operacji Carrefour Polska Ronanowi Martin. 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane