PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

H&M chce otwierać trzy sklepy dziennie

Property News 26 września 2015 11:07

Korzystając z rosnącego popytu, sieć H&M zamierza dynamicznie rozwijać sieć sprzedaży. W IV kwartale roku obrachunkowego kończącego się w listopadzie otwartych zostanie 240 placówek, co, jak tłumaczy, CEO firmy, Karl-Johan Persson, oznacza trzy otwarcia dziennie.

- Dowodem na dobre przyjęcie naszych nowych kolekcji jest znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży - na poziomie 20 proc. w tym roku. Spodziewamy się fascynującej jesieni - tłumaczy CEO firmy. 

Jak zaznacza Karl-Johan Persson, przez cały rok firma notowała wysokie zyski. III kwartał był pod tym względem nieco słabszy z powodu umocnienia się amerykańskiej waluty. - Stale obserwujemy rynki tak, by zapewnić naszym klientom najlepszą kombinację stylu, jakości, ceny i odpowiedzialności za środowisko - dodaje.

Firma wdraża także nowe pomysły. W tym roku jest nim koncept H&M Beauty, który uruchomiono w 700 sklepach w 28 krajach oraz w sklepach online. - Planujemy kolejne tego typu marki - zapowiada Persson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.