H&M rośnie dzięki e-commerce

Property News 29 czerwca 2017 18:07

Sprzedaż grupy H&M w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku finansowego wzrosła o 9 proc. Firma cieszy się również ze wzrostu zysków.

Łączne przychody wyniosły 113,9 mln koron szwedzkich. Przed rokiem było to prawie 105 mln. Zysk spółki osiągnął poziom 10,9 mln koron (przed rokiem 10,3 mln).

Jak podaje firma, główną przyczyną wzrostów jest wzrost rentowności sklepów oraz poziomu sprzedaży internetowej. Na niektórych rynkach wynosi on nawet 30 proc. ogólnej sprzedaży.

- Sprzedaż w Wielkiej Brytanii, Skandynawii i we Wschodniej Europie wpłynęła pozytywnie na nasze wyniki. Udało się to pomimo wymagających warunków rynkowych w USA, Chinach, Holandii czy Szwajcarii - powiedział Karl-Johan Persson, CEO H&M.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy H&M otworzył sześć nowych sklepów internetowych - wszystkie w Azji. Obecnie sklepy działają w 41 krajach. Jeśli chodzi o debiuty w nowych krajach, H&M pojawił się w Kazachstanie, Kolumbii, Wietnamie, Gruzji i na Islandii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.