H&M rusza z ekspansją nowej marki odzieżowej

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 13 lutego 2017 12:05

H&M ma zamiar poszerzyć sieć swoich sklepów z odzieżą dżinsową WEEKDAY, które wiosną tego roku pojawią się w Londynie i Paryżu. Dla szwedzkiej firmy placówki na Regent Street i w dzielnicy Marais będą pierwszymi lokalizacjami w tych krajach.

Celem jest nie tylko dotarcie do większej liczby klientów, ale także chęć podniesienia świadomości marki Weekday.

H&M potwierdza chęć dalszej ekspansji swojej czwartej marki (w portfelu są jeszcze COS i & Other Stories). Obecnie Weekday posiada 27 sklepów w całej Europie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane