H&M walczy z lawiną negatywnych komentarzy z powodu zakupów online

Autor: pikio.pl 16 kwietnia 2018 09:59


Profile społecznościowe H&M zalewane są lawiną negatywnych komentarzy. Klienci narzekają na długie terminy dostaw zakupów online - podaje pikio.pl.

Choć sklep deklaruje, że zakupione produkty dotrą do klientów w przeciągu 5-7 dni, to okazuje się, że termin dostawy nie jest dotrzymywany. Nie jest to jednak kwestią kilku dni, a często tygodni, a nawet miesięcy.

Szwedzka sieć sklepów oficjalnie przyznała się do błędu i tego, że rzeczywiście problem istnieje. Jak informują, większość europejskich placówek zaopatrywana jest z centrum dystrybucyjnego w Boras w Szwecji, gdzie aktualnie trwają pracę budowlane, przez które powstają opóźnienia w dostawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane