Handel, digitalizacja, nowe style zakupowe zdominują drugi dzień debat X FRSiH 2017

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2017 12:41

Handel, digitalizacja, nowe style zakupowe zdominują drugi dzień debat X FRSiH 2017

Już dawno na rynku detalicznym nie działo się tak wiele. Od miesięcy zapowiada się duże zmiany w sektorze wywołane przez nowe regulacje prawne i sytuację na rynku pracy – jednak chyba większość może negatywnie wpłynąć na sieci handlowe. Zmieniający się konsument i przyśpieszające tempo życia wpływają na dalsze umacnianie pozycji dyskontów, wzrost w segmencie marketów i rozwój sieci convenience kosztem sklepów tradycyjnych. O wyzwaniach stojących przed rynkiem handlowym w Polsce porozmawiamy na X FRSiH.

WIĘCEJ INFORMACJI O FRSIH, AGENDA I MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI NA WYDARZENIA NA WWW.FRSIH.PL.

Państwa uwadze polecamy debaty dotyczące handlu oraz dystrybucji:

7 listopada 2017 r.
9.00-11.00 sesja inauguracyjna
Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

KE z pomocą sieciom handlowym – rynek bez podatku handlowego. Co dalej?
Możliwe konsekwencje ograniczenia handlu w niedziele
Ustawa o przeciwdziałaniu przewadze kontraktowej – nowe zasady współpracy detalistów i dostawców?
Sprzedaż alkoholu, płatne foliówki, przewijaki, leki OTC – co jeszcze można uregulować?
Wpływ nowych propozycji prawnych na kondycję branży, konkurencję i konsolidację
Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
7 listopada 2017 r.
11.30-13.00
Handel stoi marką własną – perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
Marka sieci gwarantem jakości private labels
Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów
7 listopada 2017 r.
13.30-15.00
Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

Nie ma odwrotu od omnichannel
Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta
Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
7 listopada 2017 r.
13.30-15.00
Nowa wizja dystrybucji – możliwe scenariusze dla kanału hurtowego


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane