Handel stoi marką własną. Managerowie Biedronki, Piotra i Pawła, PGS-u, Chortenu wśród panelistów

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2017 11:14

Handel stoi marką własną. Managerowie Biedronki, Piotra i Pawła, PGS-u, Chortenu wśród panelistów fot. FRSiH edycja 2016

Jakie perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców stwarza zarządzanie marką własną? Jakie zadania stoją przed produktami marki własnej? W jaki sposób marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium? Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów? - swoje opinie na te zagadnienia przedstawią managerowie sieci Biedronka, Piotr i Paweł, PGS, Chorten oraz producenci i analitycy rynkowi.

Debata odbędzie się 2. dnia Forum Rynku Spożywczego i Handlu 7 listopada 2017 r.  w godzinach 11.30-13.00 w hotelu Sheraton w Warszawie.
Udział w sesji dotychczas potwierdzili:
Maciej Bartmiński, prezes, współwłaściciel, Market Side Sp. z o.o.
Zenon Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie SA
Edyta Dembińska, manager marki własnej, Piotr i Paweł SA
Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy, PGS Sp. z o.o. 
Michał Gontarz, dyrektor zakupów, Jeronimo Martins Polska SA
Sylwia Olechno, dyrektor generalna, Grupa Chorten
Moderacja:
Mikołaj Piaskowski, Counsel, Baker McKenzie

Weź udział w X Jubileuszowej edycji FRSiH! Zarejestruj się na Forum.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klik 2017-10-29 11:15:00

    Tak jest p Arturze. Dość tej narodowej zdrady i wspierania obcych sklepów jak biedronka lidl kaufland. Rząd obiecywał coś zupełnie innego. Czas rozliczeń przyjdzie.

  • Artur 2017-10-28 12:48:05

    "Kto ziemię, przemysł i handel oddaje w obce ręce, zdradza swój naród"

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane