Harnaś w nowej szacie graficznej

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 14 października 2011 09:46

Harnaś w nowej szacie graficznej

Na początku października na półkach sklepowych jedna z największych marek piwnych w Polsce z portfela Carlsberg Polska - Harnaś, pojawiła się w nowej szacie graficznej. Nowe opakowania podkreślają stałą, wysoką jakość piwa Harnaś.

Na nowych etykietach i puszkach marka Harnaś eksponuje krystalicznie czystą wodę, złoty jęczmień i dojrzały chmiel.

- Marka Harnaś od lat dba o to, aby nasi konsumenci, sięgając po swoje ulubione piwo, nigdy nie zawiedli się jego smakiem - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager. - Nową szatą graficzną chcemy podkreślić, iż piwo Harnaś jest warzone ze starannie wyselekcjonowanych składników, które gwarantują niezmienność receptury oraz jakość, płynącą z doświadczenia piwowarów z Browaru Okocim - dodaje Jacek Stefaniak.

Nowa szata graficzna opakowania piwa Harnaś zastąpi dotychczasową promocyjną, która funkcjonowała na rynku od marca bieżącego roku i związana była z cieszącą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów promocją "Harnaś Miliony Piw Rozdaje".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,99

  • Śr

    17,34

  • Min

    15,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane