Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Autor: pr 23 marca 2017 13:11

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce fot. materiały prasowe

Marka Heineken wprowadza produkt, który wpisuje się w zmieniające się zwyczaje konsumentów i tworzy nową w Polsce kategorię. Heineken 3 (dostępny w butelkach 500 ml) zawiera tylko 3,3 proc. alkoholu. Trafi do wszystkich kanałów sprzedaży i w sezonie będzie wspierany szeroką komunikacją.

 Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca.

- To nowe rozwiązanie, które dzięki niższej zawartości alkoholu otwiera przed konsumentami nowe piwne okazje. Jest idealnym wyborem dla osób aktywnych, które chcą korzystać z życia, cieszyć się każdą chwilą, a jednocześnie utrzymywać dobrą formę i podejmować świadome decyzje – podkreśla Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken.

W poprzednich latach marka kształtowała piwne zwyczaje Polaków wprowadzając m.in. 5-litrowe draught kegi czy system Extra Cold, pozwalający serwować piwo w temperaturze nawet poniżej 0 stopni Celsjusza. Heineken 3 otwiera kolejny rozdział w działaniach marki na naszym rynku.

Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest, wsparcie PR zapewnia Roots PR.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane