Heineken odnawia umowę sponsoringową z UEFA Champions League

Autor: pr 5 listopada 2013 14:35

Heineken 31 października przedłużył umowę sponsoringową UEFA Champions League. Heineken pozostanie oficjalnym partnerem najbardziej prestiżowych rozgrywek klubów piłkarskich na świecie, aż do sezonu 2017/2018 włącznie.

Heineken jest integralnym partnerem UEFA Champions League od 2005 roku. W zeszłym roku UEFA Champions League dotarła do łącznej liczby czterech miliardów telewidzów w 220 krajach, wspierając jednocześnie rozwój marki.
W odnowionym kontrakcie marka Heineken nabywa wyłączne prawa do ekskluzywnych treści UEFA Champions League takich jak "Back Stadium Tour" oraz ,,UEFA Champions League Trophy Tour", które będą dostępne na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Heineken utrzymuje prawo do pojawiania się jako partner UEFA Champions League w sekcji video www.uefa.com.
Sponsoring UEFA Champions League jest istotnym elementem rozwoju marki Heineken na rynkach rozwijających się.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,19

  • Śr

    2,82

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane