Heineken rozpoczyna loterię konsumencką

Autor: pr 14 lutego 2017 13:12

Heineken rozpoczyna loterię konsumencką Fot. mat.pras.

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.

Akcję wspiera kampania, do której Heineken zaangażował gwiazdy futbolu i kina. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny trener Jose Mourinho, dwukrotny zwycięzca najważniejszych klubowych rozgrywek. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchie’ego wygłasza płomienną mowę inspirującą do wspólnego przeżywania meczów Champions League.

Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Charakterystyczny puchar wznoszony przez zwycięzców rozgrywek, zagości na specjalnych butelkach i puszkach.

W akcji „Wejdź do gry” aż przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. To pierwsza ogólnopolska loteria, w której do zdobycia jest to innowacyjne urządzenie, wprowadzające w świat wirtualnej rzeczywistości. Żeby włączyć się do niej wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Każde zgłoszenie bierze udział w codziennych losowaniach i zwiększa szansę na wygraną.

Loterią „Wejdź do gry” Heineken po raz kolejny zaskakuje piłkarskich kibiców i uatrakcyjnia śledzenie elitarnych rozgrywek. Marka wspiera je od 2005, a niedawne przedłużenie umowy gwarantuje wspólne przeżywanie emocji aż do 2021 roku.

Przeczytaj także:



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane