Heineken startuje z nową kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2011 09:43

W Polsce kampania reklamowa startuje 12 kwietnia. Spoty o długości 60 i 30 sec. będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo spoty telewizyjne wsparte będą 90 sec. spotami w kinie.

The Entrance, czyli pierwsza odsłona nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej marki Heineken okazała się ogromnym sukcesem internetowym. W ciągu trzech tygodni The Entrance obejrzały na YouTube prawie 4 miliony osób. W pierwszym kwartale 2011 roku film pojawi się w telewizji oraz będzie wyświetlany w kinach na całym świecie.

Bohater filmu pokazuje, na czym polega jedyne w swoim rodzaju, wspaniałe wejście na przyjęcie. Oczarowuje po drodze całą grupę barwnych postaci, wśród których dostrzegamy piękną żonę dygnitarza, potentata naftowego sięgającego po wyimaginowany rewolwer, a nawet zabójcę-mistrza kung fu, by trafić w końcu na scenę, gdzie występuje obok wokalistki The Asteroids Galaxy Tour. Alternatywno-popowy duński zespół wykonuje swój najnowszy singiel, The Golden Age, który jednocześnie jest ścieżką dźwiękową filmu The Entrance.

Wraz z tą kampanią Heineken wprowadza swoje nowe, uniwersalne hasło reklamowe: "Open Your World". Będzie ono realizowane poprzez wszystkie działania marketingowe. Nowy, globalny slogan wyraża ogólnoświatowy charakter marki Heineken oraz jej otwartość i pewność siebie.

Kolejne miesiące nowej kampanii Heinekena przyniosą jeszcze więcej intrygujących filmów, a konsumenci tej marki otrzymają liczne i zaskakujące możliwości zaangażowania się w działania promocyjne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane