Heinz promuje idealne grilowanie i swój ketchup

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2011 12:08

Marka Heinz ruszyła z niestandardową, interaktywną akcją promocyjną pod hasłem „Pilnuj swojej kiełbasy". Na tym przewrotnym haśle oparto letni konkurs z nagrodami wspierający wizerunek kultowego ketchupu.

 Głównym elementem akcji jest internetowa gra na stronie www.pilnujswojejkielbasy.pl, w której zadaniem uczestników jest idealne upieczenie kiełbaski. Nagrody to weekend z przyjaciółmi w Sopocie oraz akcesoria grillowe i turystyczne. Akcję internetową wspierają reklamy na Facebooku, a także szeroko zakrojone działania w punktach sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane