Herbapol: Herbata nie przegrywa z kawą

www.portalspozywczy.pl 12 lipca 2018 12:37

– Herbata na pewno nie przegrywa z kawą – rynek herbaty ma się dobrze, wykazując stabilny wzrost rok do roku. Na pewno dużą rolę w tym aspekcie odgrywa fakt, że polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi i chętniej sięgają po herbatki ziołowe i funkcjonalne – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapolu.

W lecie chętniej sięgamy po zimne napoje niż ciepłe. Ma to przełożenie na ofertę marek przygotowywanych na ten czas.

– W okresie letnim obserwujemy wzrost sprzedaży naszych syropów owocowych, które doskonale sprawdzają się jako składnik pysznych, orzeźwiających napojów. Dlatego też, w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy w sezonie wakacyjnym są skłonni do wypróbowania bardziej niestandardowych, orzeźwiających połączeń smakowych, co roku poszerzamy naszą ofertę syropów o limitowaną edycję syropów Smaki Słońca, w której znajdziemy typowo wakacyjne połączenia smakowe, takie jak mango z ananasem czy rabarbar z truskawką – tłumaczył prezes zarządu Herbapolu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,26

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.