Herbapol startuje z kampanią reklamową herbat owocowych Herbaciany Ogród

Autor: pr 18 stycznia 2018 13:21

Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.

Celem kampanii pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu stworzonych ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców i ziół produktów marki Herbapol oraz przypomnienie konsumentom, że umilą one każdą porę dnia. Herbaty przedstawione są w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania herbatek z linii Herbaciany Ogród marki Herbapol.

Kampania ma silne wsparcie w telewizji. Spot promujący herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród można zobaczyć w największych stacjach takich jak TVN, Polsat i Telewizja Polska oraz w Internecie. Reklama telewizyjna wyświetlana jest w wersji 30-sekundowej.

Za kreację i przygotowanie spotu w reżyserii Łukasza Zadrzyńskiego odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Network Polska.

Link do spotu o herbatkach owocowych Herbaciany Ogród dostępny jest również na oficjalnym kanale YT marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7836

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556184

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.