Herbapol startuje z kampanią reklamową herbat owocowych Herbaciany Ogród

Autor: pr 18 stycznia 2018 13:21

Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.

Celem kampanii pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu stworzonych ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców i ziół produktów marki Herbapol oraz przypomnienie konsumentom, że umilą one każdą porę dnia. Herbaty przedstawione są w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania herbatek z linii Herbaciany Ogród marki Herbapol.

Kampania ma silne wsparcie w telewizji. Spot promujący herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród można zobaczyć w największych stacjach takich jak TVN, Polsat i Telewizja Polska oraz w Internecie. Reklama telewizyjna wyświetlana jest w wersji 30-sekundowej.

Za kreację i przygotowanie spotu w reżyserii Łukasza Zadrzyńskiego odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Network Polska.

Link do spotu o herbatkach owocowych Herbaciany Ogród dostępny jest również na oficjalnym kanale YT marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,32

  • Śr

    7,01

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane