Hipermarket przyszłości według Metro Group (zdjęcia)

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 1 grudnia 2016 11:42

Hipermarket przyszłości według Metro Group (zdjęcia) Fot. real,- SB-Warenhaus GmbH/Carlos Albuquerque, za Retail Detail

Metro Group zaprezentowało sklep Real w nowej, innowacyjnej formule. Koncept "Markthalle Krefeld" stawia przede wszystkim na świeżą żywność oraz rozwiązania technologiczne.

Metro Grupo postawiło na nowy szyld - Markthalle, poniżej tej nazwy, mniejszymi literami umieszczono nazwę Real.

Jak donosi Retail Detail, Metro Group jest dumne z nowej formuły, którą określa jako "zakupy przyszłości". - Koncept hali targowej jest częścią strategii Reala. Chcemy stworzyć coś zupełnie nowego, czego nigdy wcześniej nie było w Niemczech - powiedział manager Reala Henning Gieseke.

Takie działanie było konieczne, ponieważ segment hipermarketów był w ostatnich latach pod dużą presją, zwłaszcza ze strony dyskontów. Real był nawet określany mianem "dziecka sprawiającego kłopoty".  

Nowy koncept, który kosztował miliony euro, ma odwrócić niekorzystny bieg wydarzeń i stać się przyszłością sieci Real. Co ma dać klientom? Więcej emocji, niższe ceny i fachowe doradztwo. 

Główną ideą sklepu, który liczy 11.500 mkw. jest szeroko pojęta gościnność - w obiekcie działa kilka konceptów gastronomicznych. W hali znajdziemy między innymi ryneczek (piazza) ze 110 miejscami oraz ogród zimowy(ok. 70 miejsc), gdzie klienci będą mogli się posilić. Asortyment restauracji będzie się zmieniać w zależności od pory roku, a jedzenie będzie przygotowane na bieżąco na oczach gości. Strefa restauracyjna obejmuje m.in. bar sałatkowy, pizzerię, bar sushi. Będzie można zamówić również owoce morza, potrawy z grilla, potrawy wegetariańskie, bio oraz słodycze, kawę, wina.

Markthalle Krefeld zaproponuje także przestrzeń non-food. W strefie Lounge klienci będą mogli się zapoznać z nowinkami technologicznymi (m.in. smartfony, tablety, telewizory i konsole do gier). Odwiedzający halę będą mogli również naprawić tam rower i ciekawie spędzić czas z dzieckiem w strefie rodzinnej. 

W Markthalle Krefeld zatrudnienie znalazło 70 pracowników. Począwszy od przyszłego roku, w sklepie pojawi się punkt pick-up, gdzie klienci będą mogli odebrać zamówienia złożone za pośrednictwem strony www.real-drive.de.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fotograf 2016-12-03 09:29:14

    A gdzie zdjęcia?

  • ano 2016-12-01 20:03:06

    Hipermarket przyszłości?

    Nie wiem jak w Niemczech, ale we Francji/Włoszech taki format funkcjonuje od lat...

    sushi, cafe, pizza czy biżuteria...

    nawet dla Polaków w kontekście tego artykułu zwrot "przyszłość" nie wnosi nic poza dzień dzisiejszy

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.