Hipermarkety nie inwestują w stacje paliw, wyjątkiem Intermarche

Autor: www.dlahandlu.pl 6 lutego 2017 11:18

Liczba działających w Polsce stacji paliwowych wzrosła na koniec ubiegłego roku do 6803 z 6601, jakie funkcjonowały na koniec roku 2015 - wynika z raportu Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego. Wśród sieci handlowych jedyną firmą, która otwiera nowe obiekty jest Intermarche.

Na koniec 2016 r. 33,1 proc. rynku stacji kontrolowały krajowe koncerny, 29,6 proc. należało do niezależnych operatorów, 21,6 proc. do zagranicznych koncernów, 13,1 proc. do sieci operatorów niezależnych, a 2,7 proc. do hipermarketów.

Najwięcej stacji - 1766 - kontrolował PKN Orlen. Na drugim miejscu, z 523 stacjami, znalazł się koncern BP, zaś trzecie miejsce należy do gdańskiego Lotosu, który na koniec roku 2016 miał 487 stacji.

Liczba stacji paliw działających przy sieciach sklepowych wzrosła w ubiegłym roku do 183 ze 179 na koniec 2015 roku.

Na koniec 2016 r. sieć Auchan miała 25 stacji, Carrefour 43,E. Leclerc 12, Intermarche 62 (sieć uruchomiła w 2016 r. 4 obiekty), Makro 6, Tesco 29, pozostali 6.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.