Hipermarkety walczą o klienta przy pomocy specjalnych akcji reklamowych

Autor: Polska The Times 19 stycznia 2012 08:56

Hipermarkety próbują zachęcić klientów do robienia zakupów nie tylko w weekendy, ale także w pozostałe dni tygodnia. Sieci coraz częściej urządzają duże promocje m.in. w środy i czwartki, a gazetki reklamowe zaczynają obowiązywać wcześniej niż zwykle - pisze "Polska The Times".

Przedstawicielka sieci Real wyjaśnia, że w różnych terminach hipermarkety sieci przygotowują oferty dla różnych grup klientów.
Zdaniem dr Pawła Kowalskiego z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego obserwujemy walkę między hiper- a supermarketami, którą można nazwać rywalizacją międzyformatową. Według cytowanego przez "Polska The Times" dr Kowalskiego hipermarkety odczuwają spadek sprzedaży - bo klienci wolą kupować w zlokalizowanych bliżej ich domów supermarketach i dyskontach - promocjami zachęcają więc kupujących, by jednak odwiedzili duże sklepy. Według eksperta takich akcji będzie więcej, a konkurencja między mniejszymi a większymi marketami będzie się zaostrzać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane