Hipermarkety walczą o klientów

Autor: Życie Warszawy 13 września 2011 14:01

Tańsze produkty i specjalne promocje. Tak o klientów popularnych dyskontów walczą hipermarkety. – Konkurencja między sklepami to większy wybór dla kupujących – komentują eksperci - podaje Życie Warszawy.

Wojnę dyskontom wypowiedziała właśnie sieć hipermarketów Tesco. – To nieprawda, że tanio jest tylko w Biedronce czy Lidlu. Mamy taką samą gamę produktów w podobnych cenach – przekonuje Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco. W walce o klienta podobne metody stosują też inne sieci hipermarketów.

Prof. Małgorzata Bombol z SGH dodaje, że w czasach kryzysu finansowego coraz więcej osób wybiera zakupy w dyskontach. – W świadomości społecznej robienie w nich zakupów nie przynosi już ujmy.  To już przestały być sklepy emerytów, coraz więcej w nich  młodych ludzi – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane