PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Hochland: Dla mniejszych sieci marka własna to samobójstwo

www.portalspozywczy.pl 12 listopada 2013 11:34

Hochland: Dla mniejszych sieci marka własna to samobójstwo

Handel oczekuje od Hochlandu marek własnych, ale ich nie dostaje. Chcę zaznaczyć, że warto być na rynku konsekwentnym. Zawsze na żądanie marki własnej odpowiadamy stanowcze nie, dzięki temu wyrobiliśmy wśród naszych partnerów pewien rodzaj szacunku - powiedział na VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu Jacek Migrała, prezes zarządu Hochland Polska

Podkreśla, że firma nie spotyka się już z szantażem - albo - albo. - Mamy produkty, które są numerem jeden na rynku, więc każdy chce je mieć na swojej półce - mówił Jacek Migrała.

Podkreślał przy tym, że silna pozycja marek firmy sprawia jednak, że są w każdym koszyku cenowym, więc jest silna presja na cenę.

Prezes Migrała odniósł się również do sprawy produktów lokalnych. - Widzę, że produkty lokalne są jak najbardziej pożądane przez rynek. Tymczasem coraz częściej obserwuję ucieczkę w marki własne. Spółdzielnie mają wolne moce produkcyjne, muszą zapłacić swoim rolnikom dobrą cenę, więc wchodzą w marki własne. Problem jest załatwiony na rok. Potem wraca - powiedział szef Hochlandu.

W jego opinii marki własne są także ryzykowne dla części sieci handlowych. - Dla lokalnych sieci supermarketów marki własne, to bardzo ryzykowny biznes. To pole działania dla największych sieci. Dla mniejszych to samobójstwo. Ten segment powinien mieć w ofercie produkty liderów rynkowych, jak mówiąc nieskromnie nas, oraz brandy lokalnych spółdzielni mleczarskich. Produkt lokalny, rozsądnie promowany w lokalnej sieci handlowej ma jak najbardziej rację bytu i dla tej sieci on przyniesie znacznie większą wartość dodaną niż marki własne - uważa Jacek Migrała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.