Hochland: Sporą część nakładów marketingowych poświęcamy nowościom

www.portalspozywczy.pl 8 lutego 2017 10:27

Wszystkie kanały sprzedaży są dla nas równie ważne. Sporą część nakładów marketingowych poświęcamy nowościom – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

W tych działaniach stawiamy na masową komunikację. To co różnicuje nasze działania w poszczególnych kanałach, to jedynie element egzekucyjny, strategia i koncepcja działań są takie same dla wszystkich kanałów sprzedaży. Dużą wagę przywiązujemy do efektywnego zarządzanie półką, która polega na optymalnym zaprezentowaniu produktu kupującemu, które ułatwi mu decyzje o zakupie oraz zachęci go do pozostałej oferty – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane