Hochland wesprze reklamą nowe warianty smakowe serków Almette

Autor: pr 28 lutego 2017 11:52

Hochland Polska poszerza ofertę serków Almette o dwa nowe smaki. Ich debiut rynku wesprze szeroką kampanią z udziałem kucharza Davida Gaboriauda - informują Wirtualnemedia.pl.

W ofercie marki serków Almette pojawiły się dwa nowe smaki: z rzodkiewkami oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Produkty uzyskają szerokie wsparcie marketingowe, a głównym elementem spajającym wszystkie kanały promocji jest rekomendacja znanego kucharza, młodego pokolenia - Davida Gaboriaud. Jego wizerunek pojawi się także na opakowaniach dwóch nowych smaków. Gaboriaud jest znany m.in. z programu „David w Europie” w Kuchnia+.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, internecie, punktach sprzedaży, w ramach ogólnopolskich akcji ambientowych, spotkań śniadaniowych i działań PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane