home.pl i PayU łączą siły

Autor: pr/dlahandlu.pl 5 listopada 2015 10:48

Home.pl, lider rynku domen i hostingu w Polsce, rozpoczął współpracę z dostawcą płatności elektronicznych PayU. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób wdrożyć  płatności online w swoim e-sklepie i przyjmować ekspresowe przelewy oraz płatności kartami na preferencyjnych warunkach.

- Posiadamy ponad 350 tys. klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy są coraz bardziej aktywni w przestrzeni internetowej. Tam pozyskują klientów oraz ich obsługą. Teraz będą mogli również przyjmować płatności – mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl. 

- Szybkość realizacji płatności to jeden z czynników decydujących o pomyślnym zakończeniu zakupów. Aby kupujący nie porzucił koszyka przed złożeniem zamówienia trzeba dać mu możliwość wygodnego zapłacenia i wybór najlepszej dla niego metody płatności – mówi Sylwia Bilska, członek zarządu PayU SA.

Klienci home.pl mogą zaimplementować płatności online PayU w swoim serwisie www i przyjmować wpłaty od klientów poprzez trzy niezależne kanały, co gwarantuje, że każdy e-konsument znajdzie metodę płatności najlepszą dla siebie: błyskawiczny przelew elektroniczny (tzw. pay-by-link) z ponad 20 banków, karty płatnicze (debetowe i kredytowe) oraz przelew tradycyjny.

Z danych PayU wynika, że płatność przelewem pay-by-link wybierana jest w przypadku 80% transakcji opłacanych online. Klient klika na bank, w którym posiada rachunek, a następnie przenoszony jest do serwisu transakcyjnego banku, gdzie, po zalogowaniu, czeka na niego wypełniony formularz e-przelewu, który wystarczy zatwierdzić. Płatność jest natychmiast realizowana a sklep automatycznie otrzymuje informację o dokonaniu wpłaty przez kupującego, dzięki czemu może od razu wysłać zamówiony towar lub zrealizować usługę.. Drugim pod względem częstotliwości korzystania przez kupujących kanałem płatności są karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.

- Płatności kartowe zyskują na popularności i mają coraz większy udział w rynku. Oznacza to, że internauci lubią wygodnie płacić w Internecie, a dodatkowo mają coraz większą świadomość jak bardzo bezpieczny jest ten instrument płatniczy - oferowane jest w tym przypadku dodatkowe zabezpieczenie w postaci reklamacji chargeback - mówi Sylwia Bilska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,90

  • Śr

    5,13

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.