Hoop wprowadza na polski rynek Vineę

Autor: produkty 10 maja 2012 14:12

Hoop wprowadza na polski rynek Vineę

Na początku maja Hoop Polska, należący do Grupy Kofola, wprowadza na rynek nowość - musujący napój winogronowy Vinea. Jest to pierwszy taki produkt w tej kategorii na polskim rynku.


Jak ocenia spółka, wejście napoju na polski rynek jest odpowiedzią na potrzebę nowości w kategorii napojów gazowanych. Zawartość 10 proc. naturalnego soku z winogron powoduje, że produkt ten zachowuje wszystkie zalety produktów winogronowych.
Vinea powstała w 1973 r. na Słowacji. Jest to bezalkoholowy napój winogronowy, występujący w dwóch wersjach smakowych - białej oraz czerwonej. Napój ma smak zbliżony do wina musującego.
Napój sprzedawany jest w butelkach 1,5-litrowych w cenie 4 zł oraz 0,5 litra w cenie 2,20 zł. Znajdziemy go na półkach sieci handlowych oraz w handlu tradycyjnym.
Wprowadzenie napoju Vinea na polski rynek jest wsparte działaniami PR. Marka obecna jest także na wydarzeniach związanych z modą i stylem życia - Warsaw Fashion Week.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane