HoReCa też chce być "bio" i "eko"

www.portalspozywczy.pl 6 marca 2017 14:10

Obserwując rynek produktów spożywczych można wyodrębnić dominujące trendy takie jak „eko”, „czysta etykieta”, czy też trend żywności prozdrowotnej. Podobnie jak detal, HoReCa również poszerza swoje oczekiwania o produkty z tej półki - mówi Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

Zwraca uwagę, że często są to produkty regionalne, unikatowe. - Po drugiej stronie osi widzimy skalę, duże opakowania, ekonomiczne zakupy, produkty częściowo przetworzone lub nawet półprodukty. Różnorodność potrzeb w kanale HoReCa będzie rosła, wraz z nią powstanie miejsce dla wielu nowych produktów w ofercie – mówi prezes Spomleku.

Zaznacza, że jest to skorelowane również ze wzrostem rynku. Rozwijamy się jako społeczeństwo, żyje nam się relatywnie lepiej, coraz częściej stać nas na wyjazdy, wyjścia do restauracji. - Siłą rzeczy konsumpcja w sektorze hoteli, restauracji i cateringu w przyszłości będzie rosła – dodaje.

Spomlek jest partnerem Food Show 2017

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • rolnik eko 2017-03-07 16:22:31

    Czy ty "maj" sprzedajesz takie fikcyjne certyfikaty?

    Jeśli masz wiedzę na ten temat, to zgłoś odpowiednim organom. Bo ja ciężko i uczciwie pracuję na ekologiczny certyfikat i boli mnie, że takie opinie ktoś wygłasza.

  • maj 2017-03-07 14:24:33

    Większość produktów BIO i EKO to fikcja. Tu chodzi tylko o kasę a nie o zdrowie. Namnożyło się certyfikujących firm i za kasę można mieć każdy certyfikat.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane