HoReCa ważnym partnerem dla branży mleczarskiej

www.portalspozywczy.pl 7 marca 2017 16:11

Mimo że, sektor HoReCa nie jest największym odbiorcą produktów mleczarskich to dla niektórych firm z naszej branży staje się ważnym partnerem. Zgodnie z badaniami opublikowanymi niedawno przez firmę badawczą PMR, sprzedaż żywności w ramach HoReCa w Polsce w 2017r. będzie warta ponad 24 miliardy złotych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.

Biorąc pod uwagę fakt, że w ofercie każdego hotelu, niemal każdej restauracji i każdej firmy cateringowej znajdują się produkty mleczarskie – czy to pod postacią produktu gotowego do spożycia, czy jako składników dań, nie ma się co dziwić, że firmy mleczarskie z pewnością są zainteresowane takim kanałem dystrybucji – mówi prezes Hydzik.

Zwraca uwagę, że jednak współpraca z tym sektorem pod pewnymi względami może być trudniejsza niż z handlem – pojawiają się na przykład wymagania co do opakowań przystosowanych do specyficznych potrzeb odbiorcy, a z drugiej strony w określonych przypadkach konsument może nie zdawać sobie sprawy skąd pochodzi dany produkt i kto jest jego producentem, co może powodować, że hotel czy restauracja mogą zmieniać dostawców bez większych obaw o lojalność swoich klientów.

Więcej na portalspozyczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane