Hortex chce pozycjonować markę Costa jako naturalną i tradycyjną

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2016 15:31

Ruszyła  strona internetowa mojacosta.pl wspierająca pozycjonowanie marki Costa, należącej do Hortex Holding S.A.

Uruchomienie strony www.mojacosta.pl jest częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa (zmienił się również wygląd opakowań produktów), mających na celu podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych. Marka zmienia pozycjonowanie z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.

Firma Hortex powierzyła agencji Byss.pl zadanie stworzenia nowego serwisu internetowego marki Costa w ramach wieloletniej współpracy.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane