Hortex Stimeria z intensywną kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 3 stycznia 2011 14:21

Hortex Stimeria z intensywną kampanią telewizyjną

Na początku stycznia 2011r. rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa najnowszej linii mrożonek Hortex Stimeria - mieszanek warzywnych do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej.

Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30- sekundowy spot pt. „Hortex - Poczuj smak pasji" będzie emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, BBC Lifestyle, Foxlife, ale kino, Discovery.

Kampania potrwa kilka tygodni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • K 2011-01-22 22:59:03

    nie dobre!

  • cook 2011-01-19 19:12:52

    wszystko fajnie ale mikrofale likwidują skladniki odzywcze,więc pomysł nieco chybiony

  • Ja 2011-01-16 23:42:32

    porcja mała, ale smaczna

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane