House of Donuts wchodzi do galerii handlowych

www.portalspozywczy.pl 28 marca 2017 12:22

Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – powiedziała Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts podczas Food Show 2017 w Katowicach. Sieć stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzy. Powstała już koncepcja lokali oraz wysp.

 

- Pierwszy punkt sieci House of Donuts powstał w 2014 r. w Krakowie. Odzew był spory, a ukłon w kierunku diet eliminacyjnych przysporzył nam sporo fanów. To skłoniło nas do otwarcia drugiego punktu, także w stolicy Małopolski. Zaraz potem powstała idea food truck’ów, które kojarzyły nam się z Nowym Jorkiem – mówiła Julia Krzanowska.

Na początku działalności właściciele konceptu w ogóle nie myśleli o franczyzie. Namówili ich do tego klienci, którzy pytali o taką formę rozwoju.

- Na początku było ciężko opracować receptury i sprowadzić nasze donuty i inne przysmaki do formy półproduktów, a to było jedyne wyjście, aby utrzymać ich jakość. Ciężka praca się opłaciła. Po dwóch latach powstał pierwszy franczyzowy lokal – w Katowicach. Niedawno uruchomiono także punkt w Poznaniu. Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – dodała Julia Krzanowska.

Sieć House of Donuts stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała koncepcja lokali oraz wysp.

House of Donuts to połączenie cukierni z kawiarnią. To sieć, która zarówno sprzedaje poprzez lokale stacjonarne, jak i food trucki. Dodatkowo uruchomiono także program franczyzowy.

- Pomysł na koncept House of Donuts zrodził się kilka lat temu podczas podróży do Stanów Zjednoczonych. Wtedy w Polsce jeszcze nie było takiego konceptu – jeszcze do naszego kraju nie powróciła w tym czasie sieć Dunkin’Donuts – mówiła Julia Krzanowska.

Ale pomysłodawcy chcieli skupić się także na produktach gluten-free oraz wegańskich – sami cierpią na nietolerancje pokarmowe. Chcąc odróżnić się od innych sieci, uruchomiono także aplikację mobilną, która pozwala personalizować donuty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane