I półrocze w Piotr i Paweł: 7 nowych sklepów, 2 magazyny i zmiany w asortymencie

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2017 17:04

I półrocze w Piotr i Paweł: 7 nowych sklepów, 2 magazyny i zmiany w asortymencie fot. materiały prasowe

Otwarcie 7 sklepów, w tym przejęcie kilku lokalizacji po Almie, budowa dwóch magazynów, roszady personalne i zmiany asortymentowe - tak można podsumować pierwsze półrocze w sieci sklepów Piotr i Paweł.

Zacznijmy od finansów - Piotr i Paweł osiągnął w 2016 r. obrót na poziomie 2,233 mld zł, a nowy rok rozpoczął z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci. 

Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł 4 umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostały uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.

Łącznie do tej pory informowaliśmy o 7 otwarciach: w Tarasach Grabiszyńskich we Wrocławiu, w Domie Mody Klif w Warszawie i w Gdyni, w Arkadach Wrocławskich, w Bydgoszczy, w CH Skorosze w Warszawie oraz w Gdańsku przy ulicy Noskowskiego 1. Ponadto, firma przeniosła sklep w Kaliszu z ul. Polnej na Młynarską.

Sieć posiada obecnie 146 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie.

W lutym br. sieć zapowiadała, że w roku 2017 planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

W marcu br. Robert Krzak, Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł podczas Food Show 2017 w Katowicach, które odbyło się w dniach 16-18 marca, mówił, że w 2017 roku sieć Piotr i Paweł stawia na zmiany asortymentowe: "Myślę, że rok 2017 będzie rokiem jeszcze bardziej zwiększającej się konkurencji rynkowej i próbie zdobywania udziałów rynkowych. Widzimy, że niektórzy gracze schodzą z pola walki, tak jak w zeszłym roku firma Marcpol czy firma Alma. Dla nas pojawia się swego rodzaju szansa – po prawie zakończeniu działalności Almy dotychczas przejęliśmy cztery sklepy Almy. Przeprowadzimy w nich rebranding na supermarkety Piotra i Pawła. Każdy z nas wciąż szuka swojej inności rynkowej. My stawiamy na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową".

  • Annn 2017-07-15 15:35:26

    Czyżby przejęcie sklepow Almy oznaczało wejście na ścieżkę, którą poszła Alma?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,64

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.