IKEA: 7 mln egz. katalogu, Fisz w reklamie

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2017 18:48

IKEA: 7 mln egz. katalogu, Fisz w reklamie fot. IKEA

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „IKEA. Niech Żyje Dom!”. Jej otwarciem jest kampania pod hasłem „Życie to zmiany, zrób na nie miejsce”. Format ma zaskakiwać nietypową narracją i muzyką, która jest wynikiem współpracy z twórcami Bartoszem „Fiszem” Waglewskim oraz Piotrem „Duitem” Krygierem.

Katalog IKEA 2018 liczy 324 strony i 4 strony okładki. Został wydrukowany w nakładzie 203 milionów egzemplarzy w 35 językach i jest dostępny w 52 krajach. Liczba egzemplarzy dystrybuowanych w Polsce to blisko 7 mln sztuk. Tegoroczna edycja katalogu skupia się na pokoju dziennym,

Zmiana – to słowo klucz do zrozumienia idei tegorocznego katalogu IKEA 2018.

Cyfrowa wersja katalogu IKEA i aplikacja Katalog IKEA uzupełniają wersją drukowaną. Wariant cyfrowy występuje w 69 odmianach językowych oraz 3 różnych layoutach zoptymalizowanych pod kątem różnych rodzajów mediów (komputer stacjonarny/laptop, smartfon/tablet i Apple TV). Z kolei aplikacja Katalog IKEA zawiera pogłębione treści, w tym filmy nawiązujące do wersji drukowanej katalogu, które dostarczają więcej informacji na temat przedstawianych rozwiązań.

Od 21 sierpnia IKEA we współpracy z polskim oddziałem agencji Saatchi & Saatchi IS rozpoczyna działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „IKEA. Niech Żyje Dom!”. Jej otwarciem jest kampania pod hasłem „Życie to zmiany, zrób na nie miejsce. IKEA. Niech Żyje Dom!”.

Najnowszy spot IKEA jest powiązany z ideą nowej platformy komunikacyjnej marki oraz hasłem nowego Katalogu IKEA 2018. Spot zaskakuje muzyką, która jest wynikiem współpracy IKEA
z twórcami Bartoszem „Fiszem” Waglewskim oraz Piotrem „Duitem” Krygierem.
Spot wizerunkowy trwa 45''. Materiał występuje również w krótszej wersji trwającej 30''. Poza kampanią wizerunkową w mediach pojawią się dwa spoty produktowe, 15'', o nowościach katalogowych oraz o produktach z katalogu, które w tej edycji mają obniżone ceny. Oba nurty kampanii prowadzone są w TV, internecie, social mediach poprzez współpracę z influencerami, w prasie, radiu, OOH i wybranych kinach.

Za kreację kampanii, w tym także spotów reklamowych oraz komunikację w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy MEC. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.

 

IKEA ma sklepy w 10 miastach w Polsce. Ostatnie otwarcie to placówka w Lublinie. Od tego roku sieć prowadzi także sprzedaż online, wysyłając zamówione towary na terenie całego kraju. Wkrótce w centrum Warszawy, przy ul. Marszałkowskiej zostanie otwarty showroom - Centrum Rozwiązań IKEA dla Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane