Ikea szuka nowej agencji do obsługi mediowej

Autor: wirtualnemedia.pl 29 września 2017 13:38

Sieć sklepów Ikea Retail prowadzi lokalny przetarg na obsługę mediową. Walczą w nim trzy agencje: Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) oraz MediaCom Warszawa i MEC (należą do GroupM). Ta ostatnia broni obsługi marketera, dla którego pracuje już od kilku lat – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Polski oddział firmy planuje zakończyć przetarg mediowy w listopadzie br., a z wybraną w nim agencją zacznie współpracę z początkiem 2018 roku. Obecnie nie zdecydowano jeszcze, na jak długo zostanie zawarta umowa z wybraną agencją.

W maju br. Ikea Retail Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową na rynku lokalnym. Wybrała w nim wówczas agencję Saatchi&Saatchi IS, z którą będzie pracować dwa lata. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,79

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane