IKEA zmieniła nazwy produktów pod wyszukiwarkę Google

Autor: wirtualnemedia.pl 12 grudnia 2016 09:22

Szwedzka agencja Åkestam Holst przygotowała dla sieci sklepów IKEA akcję, w ramach której zmieniono nazwy oferowanych produktów tak, by odpowiadały najczęściej wyszukiwanym w Google frazom – podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Na potrzeby tej akcji zrobiono zestawienie najczęściej wyszukiwanych w Google przez Szwedów zapytań. Potem dopasowano je do konkretnych produktów dostępnych w sklepach IKEA. I tak np. osoba szukająca w Google informacji o tym, że „on nie może mi powiedzieć, że mnie kocha” znajdzie informacje o tablicy magnetycznej do pisania kredą. Gdy wpisze frazę „moi przyjaciele mówią tylko o sobie” zobaczy toaletkę z lustrem, a na hasło „mój chłopak mnie nie widzi/nie dostrzega” - latarenkę na świece. Przedstawiciele agencji dopasowywali przedmioty do konkretnych problemów, rozwiązania których w internecie szukają konsumenci.

Kampania powstała dlatego, że szwedzkie nazwy niektórych produktów sprzedawanych w IKEA mogą być trudne do zapisania i zapamiętania ze względy na szwedzkie samogłoski.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane