Ile Lidl wydaje na nową reklamę z Okrasą i Ładochą? Ponad 8 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lutego 2017 11:15

Ile Lidl wydaje na nową reklamę z Okrasą i Ładochą? Ponad 8 mln zł tygodniowo fot. za Lidl.pl

Lidl wraz ze startem nowej kampanii reklamowej zwiększył wydatki na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego sieć przeznaczyła na ten cel aż 8 451 665 zł i znalazła się na pierwszym miejscu wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Dla porównania Biedronka znalazła się na 5 miejscu z wydatkami rzędu 4 593 585 zł.

Tydzień wcześniej, to marka Biedronka była na pierwszym miejscu zestawienia wydając na reklamę 6 696 328 zł, a Lidl na 4. z wydatkami rzędu 4 707 000 zł.

Przypomnijmy, z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście” a rozpoczął nową akcję pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii zostali kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

W nowej kampanii Karol prezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. A Daria nowoczesne podejście do gotowania. Oboje będą co tydzień inspirowali klientów Lidla nowymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania z produktów dostępnych w Lidlu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klient 2017-03-04 17:32:08

    Skowyt kundli nie pomoże karawana idzie dalej . Brawo LIDL.

  • tragedia 2017-02-27 22:38:12

    Wypieprzać z Polski szwaby ! Mam nadzieję że PIS was wykończy już niedługo nawet wam grupa dupa od której tyle kasy pożyczone nie pomoże Polskę już ograbiliście

  • Dramat 2017-02-27 22:34:06

    Tragedia Masakra jak można panie OKRASA tak z Niemcami trzymać ? Lizać im ? Lubiałem cię chłopie teraz nienawidzę > Rób dalej im dobrze dłużej pociągniesz

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane