PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

IMS chce mocniej związać ze sobą kluczowych pracowników

Autor: pr, dlahandlu.pl 15 marca 2016 09:08

Spółka IMS S.A. chce związać ze sobą mocniej kluczowych pracowników i zaprosić ich do zakupu swoich akcji. Zaproszenie będzie dotyczyć 2 mln akcji, które spółka skupiła w ramach buy-backu. Akcje nabyte przez pracowników będą objęte dwuletnim zakazem sprzedaży (lock-up), obłożonym wysoką karą umowną w przypadku jego złamania.

- Kreatywni i doświadczeni pracownicy to jeden z największych atutów IMS. Chcemy żeby poczuli się jeszcze bardziej związani ze spółką i mieli możliwość odczuć jej sukcesy w przyszłości. Wierzymy, że to korzystnie przełoży się na ich motywację, a zatem i wyniki spółki. To będzie jednorazowa oferta, której nie będziemy powtarzać w przyszłości – powiedział prezes Michał Kornacki.
IMS S.A. posiada obecnie 2 952 284 akcji własnych. Zgodnie z propozycją zarządu, która musi jeszcze zostać zaakceptowana przez radę nadzorczą, 2 000 000 z nich zostanie zaoferowane pracownikom, w cenie 1,62 zł za sztukę. Cena ta została obliczona w oparciu o średni kurs zamknięcia ważony wolumenem z 60 sesji giełdowych z okresu 1 grudnia 2015 – 29 lutego 2016 (tj. z okresu trzech pełnych miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc podjęcia uchwały Zarządu). Cenę zmodyfikowano o 20-proc. dyskonto. Pracownicy będą mogli kupować akcje od 23 maja do 25 lipca 2016 roku.

Jeśli pracownicy obejmą wszystkie akcje objęte propozycją zakupu, to spółka pozyska 3,24 mln zł brutto.
Dywidenda z zysku za 2012 r. wyniosła 2 grosze na akcję, za 2013 r. – 4 grosze, a za 2014 r. – 8 groszy na akcję. Spółka przeznaczyła w tych latach dla akcjonariuszy odpowiednio: 662 tys. zł, 1,327 mln zł i 2,664 mln zł.
W I-IV kwartale 2015 r. Grupa IMS zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 13,5% do 42,00 mln zł. Zysk netto wyniósł 6,85 mln zł, co oznacza wzrost o blisko jedną czwartą w stosunku do poprzedniego roku.

IMS – działa od 15 lat na rynku marketingu sensorycznego oraz mediów in-store. IMS świadczy usługi z zakresu audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy in-store, opierając swoją działalność na czterech systematycznie rozwijanych kompetencjach w ramach Grupy Kapitałowej IMS: IMS media, IMS sensory, IMS r&d oraz IMS events.

 

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.