IMS zwiększyła liczbę obsługiwanych sklepów o 900

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2012 10:44

W 2011 roku Grupa IMS osiągnęła skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży na poziomie 24,7 mln zł, co stanowi wzrost o 13 proc. w stosunku do porównywalnego okresu 2010 roku. W segmencie sprzedaży usług abonamentowych audio i video nastąpił wzrost o 23 proc., w segmencie usług Digital Signage o 51 proc., natomiast w segmencie sprzedaży aromamarketingu o 121 proc.

-  Na koniec 2011 roku zwiększyliśmy liczbę obsługiwanych punktów handlowych z zakresu audio i video, Digital Signage oraz aromamarketingu z 4.132 na 5.061 co stanowi wzrost o 22 proc. w stosunku do 2010 roku - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

Zysk ze sprzedaży Grupy IMS wyniósł około 2,9 mln zł i był wyższy o około 3.325 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku. Natomiast EBITDA wyniosła 5,5 mln zł i była wyższa o 3,7 mln zł niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, co stanowi prawie 200 proc. wzrost.

W kolejnych kwartałach spółka planuje zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów, tym samym osiągając wzrost wpływów ze stałych usług abonamentowych. Stawia na dynamiczny rozwój usług, szczególnie z zakresu Digital Signage, aromamarketingu oraz systemów Lokalizator. W planach na 2012 jest instalacja interaktywnych standów w kolejnych galeriach handlowych na terenie całego kraju.

Internet Media Services S.A. - lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego, odnotował rekordową w historii spółki wartość EBITDA na poziomie 6,2 mln zł. EBITDA rok do roku zwiększyła się aż o 5,5 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 770 proc. w porównaniu z analogiczny okresem 2010 roku

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane