Indykpol wystartował z kampanią wizerunkową

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2018 11:22

Indykpol wystartował z kampanią wizerunkową Fot. materiały prasowe

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Indykpol. Przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Pełnia dobrego życia”, pracuje dom mediowy Codemedia, który zaczyna tym samym stałą obsługę Grupy Indykpol.

Kampania podkreśla, jak ważne jest wybieranie wartościowych artykułów żywnościowych. Reklamy mają przekonywać odbiorców, że Indykpol to nowoczesna polska marka, której produkty są oparte o wyjątkowe mięso indycze, a producent bierze za nie pełną odpowiedzialność, kontrolując proces ich powstawania od paszy, aż do półki sklepowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,55

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane