Ingenico zadba o obsługę techniczną terminali płatniczych eService

Autor: www.dlahandlu.pl 14 września 2015 13:14

Spółka Ingenico Polska została wybrana przez eService do zapewnienia klientom firmy kompleksowego, całodobowego wsparcia technicznego w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

Usługi Ingenico Group dla klientów eService obejmują pełny cykl wsparcia, począwszy od diagnostyki i analizy problemu, po ekspresową naprawę.

Grupa Ingenico to ponad 40 spółek, dzięki którym firma jest obecna w 125 krajach na całym świecie, gdzie zainstalowała 20 milionów terminali płatniczych (38% rynku terminali na świecie) i zatrudnia 4000 pracowników.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • masters 2017-12-13 11:48:56

    Terminal eservice mamy od kiedy prowadzimy działalność. Nie kojarzę problemów, nie musieliśmy nigdy niczego zgłaszać - oni sami zgłaszali się na wymianę rozwiązań. Jak na razie wszystko ok.

  • mamde 2017-08-23 12:07:47

    Ogólnie z ich rozwiązaniami nie było żadnych problemów jak dotąd - mam terminale eservice od lat. W tym czasie oni sami coś tam wymieniali, ale żadnej awarii nie kojarzę. A ogólnie jeśli chodzi o właśnie takie terminale, to ktoś ma lepszą ofertę niż oni?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane