Inne style Ż w nowej kampanii gatunków Żywca

Autor: pr 4 maja 2017 11:32

Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA.

Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie wciąż odkrywane są nowe browarnicze kierunki i inspiracje. Wiosenna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter każdego z żywieckich stylów piwnych.

W reklamie występują pracownicy związani od lat z Arcyksiążęcym Browarem w Żywcu, którzy zachęcają do poszukiwania swojego stylu Ż.

Nowa odsłona kampanii skupia się na dwóch wariantach z bogatej oferty marki. Żywiec APA to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a charakterystyczna dla niego goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu. Żywiec Białe to z kolei przyjemne, lekkie, piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku. Każde z piw w szerokiej ofercie marki ma inny charakter i każdy konsument z łatwością odkryje swój styl Ż.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane