InPost stawia m.in. na e-handel, nie chce za wszelką cenę walczyć z Pocztą Polską

Autor: Rzeczpospolita 22 stycznia 2016 09:17

Jak donosi Rzeczpospolita, InPost nie chce za wszelką cenę walczyć z Pocztą Polską o rynek listów w sektorze administracji publicznej. Spółka odpuszcza ten segment, choć z niego nie rezygnuje.

Cytowany przez gazetę Sebastian Anioł, prezes grupy InPost, zapowiada, że firma zamierza się skoncentrować na usługach dla małych i średnich przedsiębiorców, a także branży kurierskiej, przede wszystkim obsłudze handlu internetowego. 

Rzeczpospolita informuje, że InPost planuje nowe usługi. Z końcem I kwartału mają zostać wprowadzona m.in. możliwość nadawania przesyłek kurierskich w paczkomacie. Spółka planuje również uruchomić zintegrowaną usługę abonamentową. 

Cały tekst czytaj w piątkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane