Intenson chce podwoić sprzedaż produktów superfood

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2016 09:24

Intenson, producent i dystrybutor zdrowej żywności, zamknął rok 2015 obrotami na poziomie 20 mln zł. Sukcesywnie rozwija sprzedaż krajową i walczy o zagraniczne kontrakty.

Wyniki finansowe ostatniego roku to efekt wprowadzenia produktów firmy do stałej sprzedaży detalicznej w popularnych sklepach handlowych na terenie całego kraju, a także pozyskanie pierwszych kontraktów zagranicznych. – Stale rozwijamy również portfolio naszych produktów, aby zapewnić klientom większą różnorodność – powiedział Michał Lasocki, prezes firmy Intenson Europe. – 2016 rok firma chce zamknąć obrotami na poziomie 35-40 mln zł, a jedną piątą przychodów w 2016 r., wygeneruje ze sprzedaży zagranicznej.

Superzdrowe produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i aktualnie eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. Obecnie firma poszerza swój asortyment o certyfikowaną ekologicznie żywność.

Firma istnieje od 2007 roku. Wprowadziła na polski rynek takie produkty jak: yerba mate, nasiona chia, jagody goji, młody jęczmień i spirulinę. Absolutną nowością w ofercie firmy są produkty konopne - olej oraz nasiona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane