Intenson: Sieci handlowe są trudnym partnerem biznesowym

www.portalspozywczy.pl 10 lutego 2017 12:59

- Sieci handlowe to nie jest najłatwiejszy klient. Długie terminy płatności, kary umowne, wysokie wymagania jakościowe - to wszystko sprawia, że tylko najlepsze firmy z branży mogą sprostać tym wymaganiom i ulokować swoje produkty w dużych sieciach. W porównaniu do Europy Zachodniej jesteśmy jeszcze mocno w tyle. Jednak cieszę się, że sieci zwróciły uwagę na prozdrowotne produkty, to dobry krok w stronę polepszenia jakości żywności - przyznaje w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe.

Trend zdrowej żywności rozwija się nawet w sieciach handlowych, gdzie jeszcze niedawno ciężko było zobaczyć tego typu produkty. Dzisiaj każda z sieci stara się mieć już półkę ze zdrową żywnością i z roku na rok jest ona szersza i większa. Dla przykładu we Francji półki te są 3-4-krotnie większe niż u nas, co oznacza, że ten trend jeszcze długo będzie się w Polsce rozwijać - dodaje Michał Lasocki.

- Rok 2017 zaczęliśmy od wdrożenia nowego systemu ERP i teraz jesteśmy w procesie przekształcania się w spółkę akcyjną. Obecnie szukamy podmiotu do akwizycji, który uzupełni nasze portfolio produktowe o nowe pozycje asortymentowe. Uważam, że tylko wspólnymi siłami możemy budować rynek zdrowej żywności w Polsce. Przejęcie przyśpieszy proces wprowadzania nowych produktów i pozwoli nam zwiększyć atrakcyjność naszej oferty.W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzać półkę w sieciach handlowych o nowe pozycje - zapewnia Michał Lasocki.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane